//featured in new magazine interijeri&dekoracije

February 25, 2018






//FIND ME HERE

INETRIJERI & DEKORACIJE


   Pitali su me jednostavno, kako je to sve počelo,...ja sam zastala i shvatila da bi aparat mogao biti kriv za sve i situacija u kojoj smo se ja i suprug našli kada smo trebali početi renovirati stan star preko 40 godina. Vjerovatno da sam ga počela renovirati davno prije, ne bi ovako izgledao,..ja to gledam iz kuta, kako  ti rasteš i razvijaš se, tako se to ogleda i na tebi, i u tvom domu u kojem živiš.
  
Ta moja konstanta potreba da radim nešto kreativno, zapravo postoji oduvijek. Recimo, da bih sada kao odgojitelj, mogla procijeniti koja će djeca više biti kreativna u životu, naravno ako im svi uvjeti za to budu ostvareni. Kako djeca , tako i odrasli, radeći kreativne stvari posjeduju nekakvu životnu filozofiju da iz svake situacije postoji izlaz, od ničega da mogu napraviti nešto.
  
Ova moja 7-godišnja ljubav prema dizajnu, bloganju, skandinavskom dizajnu, jednostavnosti jest zapravo odraz mog unutrašnjeg doživljaja, te odnosa mene same prema društvu, okolini,...što znači jednostavni ljudi, jednostavni odnosi, jednostavni prostori, čiste inije, prirodni materijali.

made with love

Anita

Post a Comment

Latest Instagrams

© SIMPLICITY. Design by FCD.