//simple moments

November 13, 2017






//SIMPLE MOMENTS


ABOUT ME:
"I like the smell of earth, the touch of waves,
the taste of berries, the sight of trees,
the sound of laughter, and the feeling of being fully alive."


  Vikend je  za male jednostavne trenutke i ovaj gore zadnji naveden osjećaj potpune prisutnosti. Možda da napravite svoje mjesto gdje se možete opustiti i biti sami sa sobom,...dodajte malo lampica, detalja koji vam stvaraju ugodu, obojajte zid u boju koja vas opušta. Mnogi me pitaju za ovu boju u spavaćoj sobi, pa ovim putem mogu još jednom ponoviti. Riječ je o boji za nijansiranje "SWINGCOLOR", antracit siva. Taj pigment pomalo dodajte u osnovnu boju do one mjere koju želite, s time ako želite malo "drame", ja sam još na svoju ruku dodala malo crnog pigmenta.
 Miris cimeta koji se širio cijelo popodne po kući je uistinu poseban trenutak koji ti budi osjetila i podsjeća te na nadolazeće lijepe dane u prosincu. Rolice od cimeta je tradicionalni skandinavski recept,...ja sam ga pronašla na jednom od naših portala. Recept stavljam na Facebook stranicu.

ugodan radni tjedan 

made with love




Post a Comment

Latest Instagrams

© SIMPLICITY. Design by FCD.