//SUMMER MOOD at anniedecor's home

May 14, 2017








//SUMMER MOOD at annidecor's home


     Zidovi kuhinje su konačno obojani u lagano toploj sivo-smeđoj boji. Iz neugodnih iskustava, ne kupujem gotove boje, već kući sama miješam. U JUPOL GOLD bijelu boju sam dodavala crni i smeđi pigment, dok nisam konačno dobila željeni efekt. Slike na zidu sam malo izmijenila, te dodala postere koje sam već prije nabavljala preko THE POSTER CLUB-a, a ovaj maleni decentni je moj rađen sa običnim markerima, te COPIC CIAO flomasterima.
   Zašto me uopće i potaklo da ovaj post navedem kao ljetni,....jest upravo ovo neobično cvijeće , sa malenim decentno žutim cvijetovima, te je od tuda i nastao gore navedeni kolaž sa žutim detaljima.

  Danas je ujedno Majčin dan, te ovim putem svim mamama, onima koje to jesu, onima koje će to tek postati, te i onima koje imaju i te kako važnu simboličku majčinsku ulogu , iako nisu biološki majke, želim puno sreće i zadovoljstva.

made with love

anita



Post a Comment

Latest Instagrams

© SIMPLICITY. Design by FCD.