// butterfly garland

March 30, 2019







 Lijep je to osjećaj kada napraviš nešto svojim rukama, a pogotovo kada poklanjaš nekome. Moja su djeca već skoro odrasli ljudi, te svoje ideje sada prenosim u grupu sa mališanima. Kada su bile male, bilo je tu svega, oslikani zidovi, kutići za igru, ali nažalost nikada nisam to fotografirala i zabilježila,...bila su to neka druga vremena.
Njihova igra se odvijala vani, igrajući se zamišljene kućice koju su sami gradili, ljeti bi se zakopavali u pijesku sve do glave (mislim da imam negdje tu sliku), čak su jednom sami iz susjedne uvale dovukli staru dasku za jedrenje koju su uz pomoć prijatelja i oca sami obnovili. U kući su se igrali legićima, te su od plahti gotovo uvijek radili svoje posebne kućice gdje bi dovodili prijatelje. Do njihove 3 godine smo mi kao roditelji bili prisutni u njihovoj igra, kasnije su već tražili svoju privatnost i osamljivali se kada bi za to trebalo. Sve u svemu prava dječja simbolična igra.
Danas, kada se okupimo, znaju se svega prisjetiti, te umjesto da pregledavamo slike, mi šetamo po sjećanjima, te svaki pomalo zaboravljen trenutak postaje stvaran.

A sada upute za ovaj ukras od leptira ili tzv. "BUTTERFLY GARLAND"

Ukras je vrlo jednostavan za napravit. Potrebno vam je nekoliko ukrasnih papira (može i obični), paus papir, ukrasni konac ili konop. Ja sam koristila paus papir i ukrasni papir (možete ih pronaći u malo boljim papirnicama) u 2-3 boje. Predloške za leptire možete ili, sami nacrtati na neki malo deblji papir ili skinuti sa PINTERESTA (butterfly template). Nakon što ih napravite imate ih zauvijek. Zatim te predloške stavite na papire i precrtajte. Ja sam stavljala po dva leptira zajedno i ljepila ih po sredini, te im malo krila odigla. Sami možete odrediti koje veličine želite, ja sam stavljala od manjega prema većem. U KIKA možete pronaći tanki ukrasni konop, svaki leptir lagano probite po sredini iglicom, ne prejako (pogotovo paus papir jer može puknuti), dovoljno, da možete provući konop. Pri samom dnu sam stavila drvenu kuglicu za nizanje, vi možete biti maštoviti i staviti što god želite.

made with love x



Post a Comment

Latest Instagrams

© SIMPLICITY. Design by FCD.