//ROSES PRINT 50X70

December 2, 2017








//ROSES print 50x70


   Baš nekako volim ovaj moj poster sa ružama u crno-bijeloj kombinaciji. Momenat je ispao sasvim slučajno, i to na izletu sa djecom na jedno seosko imanje prošle godine. Kako uvijek nosim aparat sa sobom (moj vjerni Canon 1100D,..odličan za početnike. kojeg ja imam već, mislim 6-7 godina), tako sam uspjela uhvatiti ovaj trenutak. Tek nakon par mjeseci sam je probala kući isprintati na A4, i shavtila kako bi bio lijep u formatu 50x70. Uskoro možete očekivati lijepi "giveaway" u suradnji sa jednom mojom blogger kolegicom.

  Usput hvala, Tei Radić Terraceramica, na lijepoj personaliziranoj šalici. Baš me ponekad inspiriraju takve stvari koje naizgled izgledaju nepravilno, nesavšeno, a opet toliko ljepote i jednostavnosti u toj nesavršenosti.

made with love

  

Post a Comment

Latest Instagrams

© SIMPLICITY. Design by FCD.