//christmas workspace with anniedecor

December 30, 2016





//CHRISTMAS WORKSPACE made with love and magic


Moj kutak. Moje mjesto gdje volim biti.
Poseban ugođaj ima zato što se u tom prostoru nalazi i jelka.
Kao što možete vidjeti na stolu se nalazi dosta malih rokovnika,....
jednostavno ih obožavam.
Ovaj bakreni je zadnji, ujedno i poklon od moje sestre za Božić.
Ima još jedan, a on je poklon  od moje kćeri (Albert Camus The kiss).

Zašto ih volim? 
Nekako sam od malena voljela pisati,... misli, osjećaje
pretočene u riječi, skice, liste koje moram napraviti,
upravo sam tako jednog cijelog ispisala i to na početku stvaranja bloga,
prije skoro 7 godina, kada su mi obični pojmovi kao HTML I URL
bili totalna nepoznanica.

Pisanje je zapravo jedna svojevrsna terapija, probajte,...
pogotovo kada ne znte kako bi ste objasnili
svoje misli osjećaje. Pišite , pa makar to bile samo natuknice, 
jedne riječi ili više,....probajte.

made with love


Post a Comment

Latest Instagrams

© SIMPLICITY. Design by FCD.